- Gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți de tip Local Key Account (engross-uri și rețele locale de supermarket-uri) din zona pe care o administrează;
- Promovează portofoliul de produse comercializate și negociază comenzile;
- Realizează obiectivele de vânzări setate pentru zona repartizată;
- Implementează standardele de imagine (merchandising) propuse de companie la clienții din portofoliu;
- Contribuie direct la extinderea business-ului/creșterea vânzărilor clienților prin consilierea oferită, elaborarea unui plan de dezvoltare, estimarea vânzărilor și planurilor de acțiune (organizare de evenimente in-store și out-store: promoții, sampling, tombole etc).
Excelente abilități de comunicare și putere de convingere;
- Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;
- Abilități de lucru în echipă;
- Permis conducere categoria B;
- Studii medii finalizate (cu diploma de Bacalaureat ) / superioare;
- Disponibilitate pentru activitate de teren / deplasări.
$ads={1}