„Ha érdemes valamit csinálni, akkor azt érdemes kiválóan csinálni!"
Hovány Márton
A Hovány cégcsoport, Magyarország autókereskedelmének egyik meghatározó szereplője. Cégünk üzleti sikerének az alapja, hogy folyamatosan törekszünk ügyfeleink és munkatársaink elégedettségének elérésére és fenntartására. Üzleti partnerként és munkáltatóként egyaránt elkötelezettek vagyunk az etikus és minőségi szolgáltatásra, munkavégzésre és foglalkoztatásra. Bővülő csapatunkba keressük békéscsabai márkakereskedésünkbe az alábbi munkatársat:
Call Center ügyintéző
Milyen feladatok várnak Rád?
- Levelezés lebonyolítása, e-mailek kezelése
- Kiváló kapcsolattartás az ügyfelekkel, az értékesítőkkel és munkafelvevő kollégákkal, munkájuk mindennapi támogatása
- Egyéb adminisztrációs és ügyintézési feladatok ellátása
Mit várunk el Tőled?
- Minimum középfokú végzettséget (érettségi)
- 1-2 éves szakmai tapasztalatot
- MS Office alkalmazások magas szintű ismeretét
- Kiváló rendszerlátó képességet, a munkafolyamatok gyors átlátását
- Jó szervező- és problémamegoldó készséget
- Magas fokú precizitást és szervezőkészséget
- Elszánt, kitartó, céltudatos, dinamikus, talpraesett személyiséget
- Terhelhetőséget, rugalmasságot, megbízhatóságot
- Nyitottságot az új ismeretek elsajátítására
Előnyben részesítünk:
- Ha békéscsabai vagy környékbeli lakhellyel rendelkezel
- Ha gépjárműpiaci ismereted van
- Ha aktív társalgási szintű angol nyelvtudással rendelkezel
- Ha van B kategóriás jogosítványod
Miért éri meg mindez Neked?
- Karrier és fejlődési lehetőséget kínálunk innovatív környezetben
- Versenyképes jövedelemmel és béren kívüli juttatással ismerjük el a jó munkavégzést
- Egy stabil, összetartó csapatot kínálunk
Munkavégzés helye: Békéscsaba Almáskerti Ipari Park 7.
Ha valami újra, jobbra vágysz, vagy eljött a váltás ideje és szeretnél egy vidám, lendületes, a teljes ügyfél-elégedettség mellett 100%-ban elkötelezett csapatban dolgozni, jelentkezz hozzánk!
$ads={1}