Mathias ‘van de provincie’ zoekt een nieuwe collega.
Aangenaam, de naam is Mathias. Ik werk voor de Dienst ICT Infrastructuur en Operations binnen het Departement ICT. En jij binnenkort misschien ook.Wat houdt het in?
Dat ik samen met jou en andere collega’s de dagelijkse eerste- en tweedelijnshulp biedt aan onze gebruikers:$ads={1}
- je beantwoordt telefonische oproepen van gebruikers (call center) en registreert de melding (informatie, incident, service vraag, wijziging, …) in ons ticketsysteem (4ME)
- je behandelt schriftelijk gelogde tickets
- je schat in of je een vraag/incident zelf kan oplossen dan wel moet escaleren naar 3de lijn (interne specialisten of externe partners)
- je lost zelf incidenten op (gebaseerd op kennis/ervaring, gekende problemen, historiek)
- je geeft complexere issues snel en efficiënt door aan de specialisten
- je voert standaard aanvragen uit zoals :
- nieuwe gebruikers aanmaken
- bijkomende softwarepakketten installeren
- rechten toekennen
- verdwenen/corrupte gegevens restoren
- …
- je signaleert niet standaard vragen of wijzigingen
- je helpt de PC-gebruikers en geeft hen raad in het doeltreffend gebruik van de software en hardware
- je ondersteunt de lokale systeembeheerders (op verplaatsing binnen de eigen site)
- je configureert en ondersteunt mobiele devices
- je legt oplossingen vast in het kennissysteem en past werkprocedures aan indien nodig
- je werkt mee aan een goede kennisoverdracht binnen het team
Wat jij ons hopelijk kunt leren:
- een kennis van PC’s en printers en je vaardigheid om verschillende methodes toe te passen voor troubleshooting van problemen
- een algemene kennis van deployment tools, netwerken (wireless en wired), protocollen en services, servers en serverbeheer, databases en operationele security
- een gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, Iphones, tablets)
- je vaardigheid om te werken met rechtenbeheer in active directory
- je plan trekken met standaardapplicaties zoals Word, Excel, Skype voor Bedrijven, Internettoepassingen, PowerPoint, Outlook: zowel qua werking als troubleshooting
- je eerste noties van ITIL
Hoe je de titel “favoriete collega van Mathias” kan winnen:
- je kunt goed samenwerken: je neemt spontaan en actief deel aan samenwerkingsverbanden tussen collega’s binnen en buiten het team.
- je hebt ownership: je voelt je verantwoordelijk voor de dienstverlening van het departement ICT en zoekt actief mee naar antwoorden of oplossingen wanneer je hierop wordt aangesproken.
- je denkt klantgericht: je stelt in je handelen steeds het belang van de klant centraal.
- je streeft kwaliteit na: je houdt je aan de vooropgezette kwaliteitsstandaarden bij het uitoefenen van de taken.
- je analyseert problemen: je legt vlot verbanden en detecteert oorzaken van problemen die onze dienstverlening belemmeren.
- je bent communicatief en stressbestendig: je kan je vlot mondeling uitdrukken en kan een probleem (oplossing) op een gestructureerde manier samenvatten en beschrijven (beknopt en ter zake), je blijft kalm en rustig bij verhoogde druk.
Alle voordelen:
Naast een goede werksfeer en toffe collega’s zijn aan de titel “medewerker servicedesk ICT” heel wat bijkomende voordelen verbonden. Naast je geïndexeerd loon dat tussen de € 2.258,22 - € 3.658,15 ligt, krijg je van ons:- gratis hospitalisatieverzekering met mogelijkheid gezinsleden aan voordelige voorwaarden aan te sluiten
- maaltijdcheques van 8 EUR
- gratis openbaar vervoer voor verplaatsing van en naar het werk
- fietsvergoeding
- 36 dagen jaarlijkse vakantie
- extra legaal pensioen voor contractuele functies
- diverse opleidingsmogelijkheden
- personeelskring met uitgebreide sportieve, sociale en familiale activiteiten
- glijdende werkuren
Wil je als servicemedewerker bij de dienst ICT aan de slag, dan doorlopen we samen de volgende selectiestappen:
Stap 1: Ja, ik wil! Na het lezen van onze vacature ben jij overtuigd dat deze job écht iets voor jou is, je stuurt ons dan ook je CV en motivatiebrief tot en met 9 juli 2023 via de solliciteerknop hieronder. Stap 2: cv-screening Wij screenen alle binnengekomen Cv’s en motivatiebrieven op relevante ervaring, expertise en/of opleiding(en) én ook op motivatie. We selecteren maximum 10 kandidaten die doorgaan naar de volgende ronde. Stap 3: you’ve got mail Indien je bij de overgebleven 10 kandidaten bent, krijg je van ons een mailtje waarbij we je graag uitnodigen voor het competentiegerichte interview. Stap 4: competentiegericht interview Tijdens het interview peilen we naar je persoonlijke motivatie, alsook affiniteit met het werkterrein. Dit onderdeel zal plaatsvinden op 18 juli 2023 in het provinciehuis. Stap 5: eindbeslissing De selectiejury bespreekt jouw resultaat van stap 4 en kiest de laureaat voor deze procedure. Stap 6: IT’S A MATCH! Tijdens de eindbeslissing stellen we een eindrangschikking op waarna we iedereen telefonisch op de hoogte brengen van zijn/haar resultaat en de laureaat de functie aanbieden. Houd deze data alvast vrij in je agenda. Meer informatie over deze onderdelen kan je hier lezen.Praktisch
- we bieden je een contractuele functie met een overeenkomst van onbepaalde duur aan.
- je zal werken op volgend adres: Koningin Elisabethlei, 2018 Antwerpen.
- voor meer inlichtingen over de selectieprocedure, de verloning en de extralegale voordelen kan je terecht bij Sarah Frison, consulente werving & selectie (tel. 03 240 54 19 of email sarah.frison@provincieantwerpen.be).